Блог
Корисні публікації з щотижневим оновленням
Комплексне просування бізнесу в США: як перестати задовольнятися меншим
Багато компаній в США можуть запропонувати лише конкретні послуги – лише розробку сайту, SEO-просування, PPC чи інший варіант. Ми маємо те, що вам потрібно – комплексний підхід для реалізації будь-яких завдань. Ми використовуємо всі маркетингові канали в США, щоб ви отримали очікуваний результат. Чим такий …
Як повернути позиції і трафік після Google Bert
Google Bert – це алгоритм пошукової системи, запроваджений наприкінці 2019 року, який представляє собою двосторонню технологію обробки мови. Він аналізує пошуковий запит користувача, оцінює всі слова в залежності від інших словосполучень в тексті. Тобто при видачі результатів враховується контекст фрази. А щоб отримати найбільш релевантні …
Портрет ідеального клієнта (ICP). Керівництво
Портрет ідеального клієнта – це збірний образ, заснований на аналізі даних про клієнтів, які приносять компанії максимальний прибуток. У західних компаніях його створенню приділяють ключову увагу, в той час як у нас часто портрет ЦА зводиться до двох рядків – чоловіки і жінки з США …
Вибудовуємо процес роботи з аутрічем
Аутріч – це один з методів пошукового просування, який будується на комунікації з іншими оптимізаторами і має на увазі розміщення посилань на порталах і ресурсах, які не викладають пропозиції на біржах. Аутріч посилання якісні та ефективні, – але за умови, що ви вибрали релевантного донора …
Залучаємо більше клієнтів з новою стратегією Search Space Optimization
Висока конкуренція серед інтернет сервісів не дозволяє швидко пересуватися по рядках сторінок в пошуковій видачі та призводить до втрати трафіку ресурсу, який просувається. Найклікабельні місця в запитах займає реклама, агрегатори, класифайди, пошукові сервіси Google, маркетплейси та інші масштабні майданчики. Сьогодні обговоримо, не як з ними …
Правильна мікророзмітка для Google
Навіщо потрібна мікророзмітка і що це таке? Мікророзмітка – це різновид структурованої розмітки веб-сторінки з використанням спеціальних тегів. Ці теги дають можливість пошуковим роботам розуміти структуру веб-сайту, відображати найважливіші елементи та встановлювати правильні пріоритети. Веб-сторінка стандартного виду не містить ніякої більше розмітки, крім звичайного HTML-коду. …
Конверсія сайту
Конверсія сайту відбувається, коли відвідувач вашого веб-сайту виконує бажану дію, таку як підписка на розсилку новин, публікацію в соціальних мережах, заповнення форми або здійснення покупки. Відсоток від загального числа відвідувачів, які вчинили конверсію, називається коефіцієнтом конверсії. Конверсія в інтернет-маркетингу – це дуже важливий фактор в …
Для чого потрібна підтримка сайтів?
Веб-сайт з хорошою рентабельністю інвестицій — це живий актив для вашого бізнесу. Створення та підтримка цього веб-сайту повинні бути чимось більшим, ніж просто разовою операцією, тому що ваш сайт являє собою цифрову вітрину і спосіб зв’язку з клієнтами. Послуги супроводу веб-сайту можуть допомогти вам у …