Вибудовуємо процес роботи з аутрічем

Выстраиваем процесс работы с аутричем
Пошукова оптимізація

Вибудовуємо процес роботи з аутрічем

Аутріч – це один з методів пошукового просування, який будується на комунікації з іншими оптимізаторами і має на увазі розміщення посилань на порталах і ресурсах, які не викладають пропозиції на біржах. Аутріч посилання якісні та ефективні, – але за умови, що ви вибрали релевантного донора і правильно побудували процес взаємодії з іншими веб-майстрами.

Для чого потрібен аутріч для українських сайтів?

Як метод SEO, аутріч схожий з лінкбілдінгом і дає такі переваги:

– дозволяє отримати «вічні» посилання. Коли за контент отримано гроші, власник сайту зазвичай його не видаляє, хоча при проведенні переговорів краще обговорити цей момент окремо;

– підвищення впізнаваності товару або бренду за рахунок інформування про нього аудиторії інших сайтів;

– прокачують вагу посилань, такий лінк буде цінуватися вище, ніж розміщений на біржах. Він не привертає увагу алгоритмів ранжирування, які вводять санкції за «сірі» методи оптимізації;

– залучення зацікавленої аудиторії.

Аутріч вважається просунутим методом лінкбілдінгу і використовується оптимізаторами як в висококонкурентних, так і вузькоспеціальних нішах.

Як побудувати процес роботи з аутрічем?

Щоб почати використовувати аутріч в своїй роботі, пропонуємо скористатися нашим чек-листом – цей алгоритм дозволяє організувати ефективний процес нарощування маси посилань без послуг біржі:

1. Зберіть список донорів – тобто релевантних майданчиків, які будуть давати вам трафік. Краще відмовитися від інструментів автоматизації і вручну провести аналіз конкурентів і пошукової видачі;

2. Проаналізуйте і відберіть оптимальні майданчики для розміщення маси посилань;

3. Підготуйте якісний контент, який буде відповідати обраній площадці та інтересам її аудиторії;

4. Підготуйте листи для веб-майстрів з пропозицією про співпрацю;

5. Залишайте подяки за успішну співпрацю. Так ви будете стимулювати веб-майстрів на подальшу взаємовигідну роботу. Є кілька варіантів запуску аутріч-компаній. Перший – займатися всім самому. Це корисно, якщо ви хочете отримати власний досвід і зрозуміти всю специфіку цього методу просування. Якщо досвід є і важливий тільки результат, краще делегувати це завдання спеціальному агентству на аутсорс. Часу такі завдання займають досить багато, тому передача їх аутсорсерам буде раціональним рішенням.