Управління репутацією в пошуку google.com міжнародної рекламної мережі

Кейс: управління репутацією в пошуку google.com міжнародної рекламної мережі

Огляд

Управління репутацією в пошуку google.com міжнародної рекламної мережі

/
Компанія * надає послуги 2 категоріям клієнтів:
– видавці, зацікавлені вигідно продати трафік;
– рекламодавці, зацікавлені вигідно купити трафік.
У Мережі є негативні відгуки в ТОП 20 Google за запитами:
**** traffic
**** scam
Поділитися

Задачі

Рішення

Витіснення з ТОП 20 негативних повідомлень за заданими ключовими словами. Важливу роль відіграє як їх позитивне / нейтральне зміст, так і велика кількість, яке перекриє негатив.
Зниження позицій в пошуковій видачі сторінок з негативними повідомленнями за допомогою спамние лінк-білдингу. Мінімум - опустити негатив нижче ТОП 20, з розрахунку - фільтр "мінус 200", максимум - виключення з індексу сторінки або сайту (бан).
Ефективно вплинути на думку цільової аудиторії з метою підняття та утримання рівня репутації клієнта серед потенційних клієнтів, які перебувають в процесі пошуку інформації та прийняття рішення.
Публікація нових сторінок на блогхостінгових платформах, в соціальних мережах. Дані нові цільові сторінки розподіляються між 2-ма ключовими словами і просуваються в ТОП 20. Також створені акаунти оновлюються із заданою періодичністю і ведуть іншу активність. Виконання завдання по публікації максимуму інформації передбачає надання клієнтом актуальних даних, інформаційних приводів, повідомлень - від цього залежить швидкість і ефективність проекту.
Донести максимально повну, правдиву та актуальну інформацію про клієнта (як, переваги, вигоди і т. Д.). Це пов'язано з тим, що сьогоднішній недолік вищеописаної інформації породжує дискусії, перекручування фактів, вигадка (в більшості своїй негативний).
(За погодженням з клієнтом) Моніторинг та ведення аргументованих дискусій і обговорень, перепереконання негативно налаштованих користувачів на нових сторінках на вже існуючих місцях розміщення. Основний упор повинен бути зроблений на роботу з лідерами думок (що вплине як на поточну ситуацію, так і на майбутню). В ході реалізації даного пункту необхідно скласти карту контраргументів, упорядкувавши аргументи користувачів і підібравши вагомі контраргументи для подальшої ефективної роботи.

Результати:

Пошукова видача ТОП-20 відображає позитивні відгуки
Розширення цільової аудиторії
Поліпшення іміджу компанії і продукту
Відгуки

Як наші послуги сприяють успіху