Управління репутацією в пошуку google.com.ua і форумах Житловий комплекс N
Кейс: управління репутацією в пошуку google.com.ua і форумах | Житловий комплекс N
Огляд
Управління репутацією в пошуку google.com.ua і форумах | Житловий комплекс N
/
Стратегія управління репутацією в пошуку:
Парсинг видачі Google.com.ua за запитами
Відділення негативних відгуків від позитивних і виділення їх кольором
Залежно від кількості закритих від коментарів сайтів і кількості негативних відгуків створюємо сателіти (на платформах wordpress, joomla і т.п.)
Парсим выдачу далее, чтобы выделить положительные отзывы о компании с целью продвижения этих страниц
Внутренняя оптимизация сателлитов
Залежних від кількості Закритого акціонерного від коментарів сайтів и кількості негативних відгуків створюємо сателіті (на платформах wordpress, joomla и т.п.)
Зовнішня оптимізація сателітів
Купівля посилань на ці сторінки
Купівля оглядів
Купівля посилань на огляди
Трастові посилання
Сабміт по соціальних закладках
Контакт з адміністраторами та модераторами сайтів, де є негативні відгуки, щоб попросити видалити їх ці відгуки (можна запропонувати ліберальні цінності)
Аналіз позицій сайту і знімок видачі в Google.com.ua слів, які необхідно очистити від негативних відгуків
Маркування конкурентів і визначення позицій, які вони займають у видачі
Визначення просуваються сторінок (як офіційного сайту, так і сайтів-сателітів і сторінок, на яких розміщені позитивні або нейтральні відгуки)
Завдання проекту з управління репутацією на форумах:
Ефективно вплинути на думку цільової аудиторії з метою підняття та утримання рівня репутації клієнта: компанії, керівництва, будівництва, об'єктів і т. Д.
В даному випадку цільова аудиторія складається з таких груп:
- дійсні інвестори, які дуже активні і важко піддаються впливу;
- потенційні інвестори, що знаходяться в роздумах і готові прийняти будь-яку інформацію.
Донести максимально повну, правдиву та актуальну інформацію про клієнта (компанії, керівництві, будівництві, об'єктах і т. Д.), Надану клієнтом, і як можна більш позитивну.
Це пов'язано з тим, що сьогоднішній недолік вищеописаної інформації породжує дискусії, перекручування фактів, вигадка (в більшості своїй негативний).
Наповнення інтернет-простору позитивними повідомленнями.
Тут важливу роль відіграє як їх позитивний зміст, так і велика кількість, яка повинна перекрити непотрібний негатив.