Управління репутацією в пошуку google.com.ua і форумах Житловий комплекс N

Кейс: управління репутацією в пошуку google.com.ua і форумах | Житловий комплекс N

Огляд

Управління репутацією в пошуку google.com.ua і форумах | Житловий комплекс N

/
Агентство пошукового маркетингу Sem Empire здійснило проект з управління репутацією для житлового комплексу N.
Роботи проводилися за двома напрямками:
– управління репутацією в пошуку
– управління репутацією на форумах
Поділитися

Стратегія управління репутацією в пошуку:

Парсинг видачі Google.com.ua за запитами
Відділення негативних відгуків від позитивних і виділення їх кольором
Залежно від кількості закритих від коментарів сайтів і кількості негативних відгуків створюємо сателіти (на платформах wordpress, joomla і т.п.)
Парсим выдачу далее, чтобы выделить положительные отзывы о компании с целью продвижения этих страниц
Внутренняя оптимизация сателлитов
Залежних від кількості Закритого акціонерного від коментарів сайтів и кількості негативних відгуків створюємо сателіті (на платформах wordpress, joomla и т.п.)
Зовнішня оптимізація сателітів
Купівля посилань на ці сторінки
Купівля оглядів
Купівля посилань на огляди
Трастові посилання
Сабміт по соціальних закладках
Контакт з адміністраторами та модераторами сайтів, де є негативні відгуки, щоб попросити видалити їх ці відгуки (можна запропонувати ліберальні цінності)
Аналіз позицій сайту і знімок видачі в Google.com.ua слів, які необхідно очистити від негативних відгуків
Маркування конкурентів і визначення позицій, які вони займають у видачі
Визначення просуваються сторінок (як офіційного сайту, так і сайтів-сателітів і сторінок, на яких розміщені позитивні або нейтральні відгуки)

Завдання проекту з управління репутацією на форумах:

Ефективно вплинути на думку цільової аудиторії з метою підняття та утримання рівня репутації клієнта: компанії, керівництва, будівництва, об'єктів і т. Д.
В даному випадку цільова аудиторія складається з таких груп: - дійсні інвестори, які дуже активні і важко піддаються впливу; - потенційні інвестори, що знаходяться в роздумах і готові прийняти будь-яку інформацію.
Донести максимально повну, правдиву та актуальну інформацію про клієнта (компанії, керівництві, будівництві, об'єктах і т. Д.), Надану клієнтом, і як можна більш позитивну.
Це пов'язано з тим, що сьогоднішній недолік вищеописаної інформації породжує дискусії, перекручування фактів, вигадка (в більшості своїй негативний).
Наповнення інтернет-простору позитивними повідомленнями.
Тут важливу роль відіграє як їх позитивний зміст, так і велика кількість, яка повинна перекрити непотрібний негатив.

Стратегія управління репутацією в Інтернеті. Антикризовий PR і IR:

Ведення аргументованих дискусій і обговорень, перепереконання негативно налаштованих інвесторів. Основний упор повинен бути зроблений на роботу з лідерами думок (що вплине як на поточну ситуацію, так і на майбутню). В ході реалізації даного пункту необхідно скласти карту контраргументів, упорядкувавши аргументи інвесторів і підібравши вагомі контраргументи для подальшої ефективної роботи.
Складання списку поширених запитань на основі відстеження форумів, публікацій в інтернет-просторі, опитування представника клієнта і далі - написання відповідей на ці питання. Необхідно постійно закривати відкриті інвесторами питання. Виконання завдання по публікації максимуму інформації передбачає надання клієнтом актуальних даних клієнтом, інформаційних приводів, повідомлень - від цього залежить швидкість і ефективність проекту.
У списку форумів вказано кількість повідомлень в інтернеті, спрямованих на очищення репутації від негативу) для кожного ресурсу окремо і загальний обсяг робіт (який становить 2399 повідомлення).
Стратегія авторства повідомлень

Стратегія авторства повідомлень. План А. Створення персонажа

Повідомлення в інтернеті передбачається розміщувати від імені трьох основних категорій: нинішні інвестори; потенційні інвестори; представник компанії-забудовника.
Тональність повідомлень повинна бути позитивною, нейтральною або інформаційної.
Агентство пропонує створити персонаж (збірний образ) - людини, який працює в компанії і є сполучною ланкою між фірмою і аудиторією. В ідеалі повинен існувати співробітник, що володіє максимальним обсягом інформації, здатний компетентно і аргументовано відповідати на нагальні питання та звернення людей. Його першочергове завдання - інформування, переконання цільової аудиторії, породження довіри з боку інвесторів (як потенційних, так і справжніх). Другорядне завдання - зняття інформаційного та суспільного тиску з керівництва і компанії в цілому, переклад негативу і уваги на себе.
Для реалізації завдання «персонажа» потрібна наявність реального людини, який буде мінімально, але регулярно спілкуватися з аудиторією: відвідувати збори інвесторів, відповідати на питання по електронній пошті і телефоном.
Відгуки

Як наші послуги сприяють успіху