Управління репутацією позашляховиків в Україні

Кейс: управління репутацією позашляховиків в Україні

Огляд

Управління репутацією позашляховиків в Україні

/
Агентство пошукового маркетингу Sem Empire здійснило проект з управління репутацією онлайн для позашляховиків українського складання південнокорейського автовиробника.
Продукт: 5 моделей автомобілів, для яких потрібні позитивні відгуки. Рекламна кампанія проходила в два етапи: перший – квітень-травень, другий – червень 2010 року.
Основними цілями нашої компанії в ході цього проекту були зарекомендувати дані товари, як продукт високої якості, який буде служити довгі роки і донести до цільової аудиторії позитивний імідж певних моделей відомого на території України автомобільного бренду.
Для цього проекту самими ефективним методами впливу на аудиторію були обговорення тем на автомобільному форумі і відгуки власників товарів, які повинні просуватися.
Для поліпшення пошукової видачі проводилася робота з інтернет-майданчиками, які знаходяться в пошуковій видачі на перших двох сторінках по запитам такого змісту: “назва моделі авто російською / англійською + відгуки”; “Назва деталі / вузла / агрегату + назва моделі авто російською / англійською”.
Поділитися

Задачі

Рішення

Управління репутацією на майданчиках автомобільної тематики за допомогою використання позитивних думок споживачів
Залучення цільової аудиторії до обговорень основних недоліків і переваг даних моделей автомобілів, а потім, використовуючи аргументацію і використовуючи аргументації сформувати у них позитивні думки.
Управління репутацією в пошукових системах за допомогою просування потрібних посилань в ТОП пошукової видачі управління репутацією в пошукових системах за допомогою просування потрібних посилань в ТОП пошукової видачі
Підбір кількох запитів, які можуть впливати на репутацію бренду. Аналіз ТОП 20 видачі пошукової системи google.com.ua, визначення якості, кількості і розташування повідомлень. Розробка плану розміщення та коммунікаціоннуой стратегії.

Результати:

Пошукова видача ТОП-20 відображає позитивні відгуки про продукт
Зростання обсягів продажів
Поліпшення іміджу моделей авто, які просувалися
1
Етап підготовки
Моніторинг тих майданчиків, на яких будуть проводитися роботи.
2
Етап розміщення
Процес розміщення повідомлень на сайтах автомобільної тематики, форумах, блогах.
3
Подальша робота з обраними інтернет-майданчиками
Протягом першого етапу розміщується приблизно 1100 повідомлень, другого етапу - поступово розміщується ще близько 200 повідомлень для доповнення та кореляції досягнутого результату.
4
Звітність
Аналіз зростання продажів, поліпшення іміджу, пошукової видачі.
Відгуки

Як наші послуги сприяють успіху