Служба підтримки клієнтів
Customer Support
Служба підтримки клієнтів
Переваги
Надаємо підтримку клієнтів протягом усього життєвого циклу клієнта – від придбання до утримання
Підтримка клієнтів – це надання відповідей, допомоги та рекомендацій Вашим клієнтам, коли вони використовують Вашу послугу або продукт.
Ціни
Пакети послуг
Стандарт
$
1000
/міс
Popular
Екстра
$
2000
/міс
Супер
$
3000
/міс
Ультра
$
4000
/міс
Послуги
Опис послуг у пакетах
Комплектація пакетів | Стандарт | Екстра | Супер | Ультра |
---|---|---|---|---|
Кількість каналів зв’язку | 1 | 2 | 3 | 4 |
Виділена командою співробітників | 1 | 2 | 3 | 4 |
Аналітика | ||||
Відстеження дзвінків | ||||
Автоматизація роботи служби підтримки | ||||
CRM (управління зв’язками) | ||||
Організація та створення гарячої лінії | ||||
Впровадження IVR | ||||
Потрібно більше інформації? Телефонуйте: +38 096 193 60 33 | ПОЧАТИ | ПОЧАТИ | ПОЧАТИ | ПОЧАТИ |
Галузеві рішення
Використовуємо найкращі галузеві практики,
розуміємо особливості індустрії
Як ми працюємо
Правильно реагуємо на проблеми клієнта, вирішуючи їх
04 Кроки в Customer Support
1
Аудит і збір інформації
Проведення повного аудиту сайту / бренду / продукції. Аналіз бізнесу клієнта.
2
Планування
Розробка стратегії роботи служби підтримки: вибір каналів підтримки, побудова графіка роботи, створення регламенту процесу.
3
Реалізація
Налаштування програмного забезпечення, підготовка скриптів і гайдлайнів. Керування інцидентами і керуванням проблемами з метою створення Єдиної Точки Контакту (SPOC).
4
Моніторинг & Звіт
Регулярний моніторинг та відстеження змін. Розгорнутий звіт за період за досягнутими результатами. Аналіз якісних показників, аналіз кількісних метрик.
10років досвіду в SEO та маркетингу
Експертність в трансформації
Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг
Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
Успішна работа
для
144
клієнтів
Виконано
в термін
270
проєктів
Згенерували
доходів
100
млн. доларів
Написали коду
і контенту
900
тис. рядків
Кейси
Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу
Співпрацюємо з малим, середнім і великим бізнесом. Отримати пропозицію!
Вигоди
Організовуємо інформаційну та технічну підтримку клієнта в будь-якому секторі бізнесу
Стратегія ефективної і дієвої взаємодії з клієнтами. Формування бази постійних клієнтів, збільшення продажів і кращий грошовий потік
Підвищений громадський імідж компанії
Збільшення кількості одержуваних Вами рефералів
Формування позитивної репутації компанії
Наскрізна бізнес-аналітика
Стратегічні конкурентні переваги
Оптимізація операційних витрат без шкоди для досвіду, знань чи виконання
Можливість оптимізації процесів для зростання бізнесу
Підвищення рентабельності інвестицій шляхом аналізу поведінки відвідувачів
Повне занурення в бізнес-процеси
Підвищення конкурентоспроможності
Контрольована окупність інвестицій
Стратегія забезпечення високого уровеня обслуговування клієнтів, що призводить до високого ступеню їх задоволеності
Взаємодія з цільовою аудиторією
Підвищення довіри і лояльності клієнтів
Збільшення трастовості бренду
Розгорнутий звіт за період
Збільшення коефіцієнту конверсії при підтримці під час оформлення замовлення