Служба підтримки клієнтів

Customer Support

Служба підтримки клієнтів

    Надішліть заявку

    Отримайте пропозицію і консультацію

    Переваги

    Надаємо підтримку клієнтів протягом усього життєвого циклу клієнта – від придбання до утримання

    Ціни

    Пакети послуг

    Стандарт
    $
    1000
    /міс
    Popular
    Екстра
    $
    2000
    /міс
    Супер
    $
    3000
    /міс
    Ультра
    $
    4000
    /міс

    Галузеві рішення

    Використовуємо найкращі галузеві практики,
    розуміємо особливості індустрії

    Як ми працюємо

    Правильно реагуємо на проблеми клієнта, вирішуючи їх

    04 Кроки в Customer Support

    1
    Аудит і збір інформації
    Проведення повного аудиту сайту / бренду / продукції. Аналіз бізнесу клієнта.
    2
    Планування
    Розробка стратегії роботи служби підтримки: вибір каналів підтримки, побудова графіка роботи, створення регламенту процесу.
    3
    Реалізація
    Налаштування програмного забезпечення, підготовка скриптів і гайдлайнів. Керування інцидентами і керуванням проблемами з метою створення Єдиної Точки Контакту (SPOC).
    4
    Моніторинг & Звіт
    Регулярний моніторинг та відстеження змін. Розгорнутий звіт за період за досягнутими результатами. Аналіз якісних показників, аналіз кількісних метрик.

    10років досвіду в SEO та маркетингу

    Експертність в трансформації

    Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг

    Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
    Успішна работа
    для
    144
    клієнтів
    Виконано
    в термін
    270
    проєктів
    Згенерували
    доходів
    100
    млн. доларів
    Написали коду
    і контенту
    900
    тис. рядків
    Кейси

    Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу

    Вигоди

    Організовуємо інформаційну та технічну підтримку клієнта в будь-якому секторі бізнесу

    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Стратегія ефективної і дієвої взаємодії з клієнтами. Формування бази постійних клієнтів, збільшення продажів і кращий грошовий потік
    Підвищений громадський імідж компанії
    Збільшення кількості одержуваних Вами рефералів
    Формування позитивної репутації компанії
    Наскрізна бізнес-аналітика
    Стратегічні конкурентні переваги
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Оптимізація операційних витрат без шкоди для досвіду, знань чи виконання
    Можливість оптимізації процесів для зростання бізнесу
    Підвищення рентабельності інвестицій шляхом аналізу поведінки відвідувачів
    Повне занурення в бізнес-процеси
    Підвищення конкурентоспроможності
    Контрольована окупність інвестицій
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Стратегія забезпечення високого уровеня обслуговування клієнтів, що призводить до високого ступеню їх задоволеності
    Взаємодія з цільовою аудиторією
    Підвищення довіри і лояльності клієнтів
    Збільшення трастовості бренду
    Розгорнутий звіт за період
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Збільшення коефіцієнту конверсії при підтримці під час оформлення замовлення
    Фокус на підвищенні продуктивності продажів
    Розширення можливостей продажу
    Регулярний приріст відвідуваності ресурсу
    Збільшення ймовірності закриття угоди
    Зворотній зв'язок для продукту