Питання та відповіді

FAQ

Часті запитання

Чому варто працювати з нами?
Тому що:
  • ми повністю занурюємося в розуміння вашого бізнесу для того, щоб розібратися: які завдання і цілі поставлені, яке ринкове оточення, сильні і слабкі сторони;
  • ми використовуємо комплексний підхід до маркетингу;
  • індивідуальний підхід до кожного проєкту, це не конвеєр;
  • орієнтовані на результат настільки, що готові працювати за фактичну зміну фінансових метрик (зниження вартості залучення, збільшення рівня конверсії і т.д.);
  • кількість проєктів на команду обмежена;
  • строгий відбір кандидатів на вакансії, обов'язкова сертифікація фахівців, нереальний навчальний план. Ми не використовуємо застарілий підхід вузької спеціалізації, а орієнтуємося на тренди Каліфорнії: маркетологи вміють працювати з даними і програмувати, а розробники вивчають маркетинг і психологію.
Гарантії
Ми включаємо фактичні, а не фінансові гарантії в договір і працюємо як перформанс-агентство при наявності у бізнесу статистики за рівнями конверсії, ціною замовлення. Якщо у вас немає ні сайту, ні рекламних кампаній, то заздалегідь можна тільки прогнозувати фінансові показники з певним ступенем імовірності. Знати точно і гарантувати що, наприклад, за N грошових одиниць ви отримаєте M заявок неможливо. А ті, хто так роблять, в кращому випадку дають фінансові гарантії (не фактичні), а в гіршому - ви переплачуєте. Однак, вихід є. Це:
1) Розробка сайту, кампаній на основі стратегії
2) Регулярне тестування гіпотез щодо збільшення рівня конверсій. Чи знаєте ви, що компанія Amazon проводить близько 10 000 A/B-тестів на рік і вважає їх ключовим фактором успіху?
3) Застосування комплексного підходу, коли маркетингові комунікації інтегровані засобами бізнес-аналітики, розробки стратегії, ремаркетингу, CRM; коли всі елементи скоординовані в рамках єдиної системи, що дозволяє досягти синергії і значно знизити витрати, а також приймати управлінські рішення на основі даних з реального світу і їх інтерпретації за допомогою ключових показників ефективності, таких як: CLV, ROMI, ARRU.
Як ви контролюєте терміни виконання завдань проєкту? Чи буде мій проєкт виконаний вчасно?
Всі свої проєкти ми ведемо в спеціальній CRM системі, до якої у Вас також буде доступ і Ви можете взаємодіяти з фахівцями в процесі роботи. Стандартний SEO проєкт включає більше 50 завдань. Вони всі розділені на групи. Для кожного завдання призначається відповідальний менеджер і встановлюються терміни виконання.
А чи не доведеться мені самостійно робити за вас вашу роботу?
Вам необхідно лише стверджувати етапи робіт, надавати доступи і оплачувати рахунки. Все інше робимо ми. З іншого боку, саме клієнт знає свій бізнес найкраще, тому відсторонитися від бізнес-аналізу та участі в розробці стратегії не вийде.
Чи працюєте ви за договором?
Так, ми працюємо тільки за договором. Ми пропонуємо укласти договір від імені юрособи в Україні (ТОВ), за законодавством України, або в США за законами штату Каліфорнія.
Чи можлива безготівкова оплата? Чи приймаєте ви до оплати карти і PayPal?
Ми приймаємо всі види платежів, включаючи платежі з ПДВ, карти і PayPal.
Хто буде працювати над моїм проєктом? Який досвід у ваших співробітників?
Над стандартним SEO проєктом працюють 3 фахівці:
  • менеджер проєкту
  • контент менеджер
  • SEO спеціалист
У всіх фахівців досвід роботи в своїй сфері від 5-ти років.
Чи є у вас успішний досвід роботи в даній галузі?
Ми успішно працюємо і реалізували не один проєкт в наступних галузях:
  • Медицина
  • Послуги по дому
  • Юриспруденція
  • IT-консалтинг
  • Стартапи
  • Інтернет-торгівля
Як ви контролюєте якість?
Весь Ваш проєкт розбитий на окремі завдання, які об'єднані в розділи. Всі завдання знаходяться в спеціальній CRM, до якої у Вас є доступ. У задач встановлені терміни і виконавці. Також щомісяця ми надаємо звіт про виконану роботу і позиції.
Чи зможете ви взяти на себе не тільки онлайн, але і оффлайн?
Ми працюємо тільки з онлайн проєктами.
Коли я зможу отримати перші результати?
Див. питання "Як швидко ключові слова вийдуть в ТОП-10?"
Скільки коштують ваші послуги?
Стандартний пакет для SEO коштує від $ 1000 в місяць. Всі ціни та пакети вказані на відповідних сторінках послуг.
Чи впливає трафік на позиції?
Впливає. Але тільки на трафік, отриманий природним шляхом. Алгоритми пошукових систем визначають джерело приросту трафіку, перед тим, як оцінювати, це сигнал чогось корисного на сайті або накрутка показників. Але все ж оцінити точно, наскільки сильно впливає трафік на позиції, не можна.
Чому SEO потрібен час для результату?
Для оптимізації потрібен час. Просто так в ТОП не потрапити, 100% методу не існує. Пошукові системи постійно вдосконалюють свої алгоритми, щоб користувач отримав найкращу відповідь на свій запит. Швидко потрапити в ТОП можна було тільки за часів початку SEO. Для цього потрібно було розмістити на сторінці і в метатегах ключові слова. Зараз такий номер не пройде і потрібно докласти максимум зусиль для отримання результату.
Які найважливіші фактори ранжування Google?
Одне з найчастіших питань: "Як можна підняти свої позиції в Google?" Але відразу розчаруємо, відповідь на це питання відома тільки Google. На позиції впливає комплексна робота з сайтом, зовнішня і внутрішня оптимізація. Також результат буде різний для різних регіонів, міст, уподобань користувача та інших факторів. Результат, який бачить один користувач на 1-му рядку, в іншого може бути на 5-му.
Що таке внутрішнє SEO?
Внутрішня оптимізація або внутрішє SEO - це комплекс заходів, який сприяє поліпшенню якості сайту і його сприйняття пошуковими системами. Наприклад:
  • оптимізований контент (якісний текст, заповнені метатеги);
  • доступність і зручність користування сайтом;
  • оптимізація завантаження сайту;
  • виправлення технічних і SEO помилок на сайті;
  • адаптивна верстка або мобільна версія сайту;
  • видалення дублікатів сторінок;
  • використання ЧПУ в URL адресах, наприклад https://site.com/some-category/some-page.html.
Що таке зовнішнє SEO?
Якщо коротко, то це зовнішні посилання на Ваш ресурс. Їх поступове нарощування з метою збільшення позицій сайту. Посилання це один з найважливіших елементів просування сайту і завжди ними будуть. Оскільки, вони показують популярність ресурсу, служать таким собі сигналом, що сторінка або сайт цікаві користувачеві і він ними ділиться.
Чому так важливі ключові слова?
Щоб отримати цільовий трафік, Вам потрібно використовувати правильні ключові слова. А точніше ключові слова для всіх Ваших сторінок (або для сторінок / розділів / товарів, які хочете просувати), це називається семантичне ядро. Підбір ключових слів - це складна процедура (особливо якщо Ваша тематика конкурентна) і вимагає навику, досвіду роботи, а також аналізу ніші. Зазвичай для збору ключових слів використовується кілька джерел/інструментів. Ключові слова діляться на високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ) і низькочастотні (НЧ). Цей поділ щодо кожної ніші визначає сам SEO спеціалист. Ця частотність означає, скільки разів користувачі запитували дане ключове слово в місяць.
Чому важлива швидкість сайту?
Швидкість завантаження сайтів важлива не тільки з точки зору зручності для відвідувачів і власника сайту, але також є одним з факторів ранжування. За інших рівних умов позиції будуть вище у того сайту, який швидше завантажується. Орієнтовні стандарти завантаження сторінки - 2-3 секунди. Від того, наскільки швидко завантажується Ваш сайт, залежить зручність для відвідувачів, а також його ранжування в пошукових системах. При рівних умовах, у сайту з меншою швидкістю завантаження позиції в більшості випадків будуть вище.
Що таке лінкбілдінг?
Це розміщення посилань на Ваш сайт, або пошук ресурсів, які дають можливість розмістити зворотне посилання. Для лінкбілдінга використовуються різні джерела. І чим джерела різноманітніші, тим краще для Вашого сайту, наприклад:
  • тематичні та загальнотематичні форуми;
  • гостьові пости в блогах;
  • прес-релізи;
  • статті;
  • бізнес-каталоги;
  • сайти питань і відповідей;
  • коментарі;
  • пости/коментарі в соцмережах.
Зараз дуже важлива якість ресурсу, з якого Ви отримуєте посилання. Важливо, щоб контент на сайті був унікальний і цікавий користувачам, а також, щоб на сайті не було багато зовнішніх посилань і сайтом займалися.
Як швидко ключові слова вийдуть в ТОП-10?
Для запитів з низькою конкуренцією - від 1 місяця після початку робіт з просування сайту. Для середньої конкуренції - від 2-3 місяців. Для висококонкурентних запитів - від 3-6 місяців. Всі терміни досить умовні, тому що багато залежить від стану самого сайту на поточний момент, його віку, чи просували його раніше і якими методами, якість раніше розміщених посилань.
Я перевірив позиції в Google, вони не збігаються з тими, які ви надіслали в звіті, чому?
Видача у пошукових систем динамічна, тобто може змінюватися, навіть протягом одного дня. Також Google персоналізує пошукову видачу, тобто він використовує Вашу історію пошуку (що шукали і які сайти відкривали). Щоб максимально коректно перевірити позиції вручну, потрібно очистити історію браузера і cookie-файли, або перейти в режим "Інкогніто". Для таких цілей зручно мати браузер, яким ви рідко користуєтеся. Наприклад, якщо користуєтеся Chrome, то поставте Firefox, або навпаки.
Навіщо платити, якщо сайт вже в ТОПі?
Навіть, якщо Ви вже в ТОПі, то це не означає, що через якийсь час Вас не "посунуть" з нього конкуренти. Крім цього, пошуковики часто оновлюють або додають нові алгоритми ранжування сайтів. А фахівці з SEO стежитимуть за цим.
faq