Конверсія сайту

Конверсія сайту
Конверсія сайту

Конверсія сайту

Конверсія сайту відбувається, коли відвідувач вашого веб-сайту виконує бажану дію, таку як підписка на розсилку новин, публікацію в соціальних мережах, заповнення форми або здійснення покупки. Відсоток від загального числа відвідувачів, які вчинили конверсію, називається коефіцієнтом конверсії.

Конверсія в інтернет-маркетингу – це дуже важливий фактор в будь-якої маркетингової стратегії, оскільки змусити користувачів робити те, що ви хочете, це головне завдання для кожного бізнесу. Конверсії для веб-сайтів засновані на цілях, які пов’язані із загальними бізнес-цілями.

Що таке коефіцієнт конверсії веб-сайту?

Основна мета налаштування й вимірювання seo конверсії – відстежувати унікальні події, які відбуваються на веб-сайті, щоб в кінцевому підсумку визначити його продуктивність.

Коефіцієнт конверсії веб-сайту – це відношення відвідувачів, які здійснюють бажану дію на веб-сайті, до загальної кількості відвідувачів. Ці дані можуть бути зібрані за допомогою інструментів аналітики веб-сайтів, таких як Google Analytics.

Формула розрахунку конверсії сайту: коефіцієнт конверсії веб-сайту = (Кількість досягнень бажаної мети / Кількість відвідувачів) * 100

Наприклад, якщо ваш веб-сайт має 10 000 відвідувачів на місяць і 500 клієнтів роблять бажану дію, яке ви хочете, щоб вони зробили, то коефіцієнт конверсії вашого веб-сайту буде 5% (500/10 000). Тут ви повинні розуміти одну річ: все відвідувачі не будуть конвертувати, що б ви не робили. Ви завжди повинні працювати над збільшенням цього числа.

10 ідей для збільшення конверсії сайту:

  1. Додавайте заклик до дії (CTA) на кожній сторінці

Цифри не брешуть:

  • Електронні листи із закликом до дії збільшують кількість кліків на 371% і продажів на 1617%.
  • CTR сторінок Facebook із закликом до дії збільшився на 285%.
  • Результати дослідження HubSpot, в якому було проаналізовано понад 330 000 CTA, показали, що персоналізовані CTA конвертують на 202% краще, ніж початкові версії.

CTA працюють, і крапка. Чому? Коли ви категорично говорите відвідувачеві веб-сайту, що робити. То він зробить це з більшою ймовірністю, ніж якщо ви просто понадієтеся, що відвідувач розбереться з усім самостійно. Значний, правильно розміщений заклик до дії може значно поліпшити конверсію вашого сайту.

  1. Використовуйте кнопки замість посилань для закликів до дії

Хоча посилання можуть служити закликом до дії, використання кнопок може збільшити кількість кліків на 45%. Заклик повинен виглядати як кнопка, тому краще:

  • Надати йому 3D-ефекту, щоб він більше виділявся зі сторінки.
  • Додати просту анімацію, коли хтось наводить курсор на заклик – можливо, колір зміниться або шрифт стане жирним.
  • Використовувати чіткі вказівки, наприклад: «Клацніть тут, щоб отримати безкоштовне керівництво!»
  1. Зробіть заклики до дії швидкими й легкими для читання

Вам потрібно зробити їх зрозумілими й короткими. У відвідувачів немає часу або уваги, щоб слідувати складним вказівкам.

  1. Додайте більше відео

Не можна сказати, що зображення не спрацьовують, але відео можуть конвертуватися краще. Деякі дослідження показують, що відеореклама може підвищити купівельний намір на 97% і асоціацію з брендом на 139%.

  1. Протестуйте все, включаючи кольори, шрифти та макети

Ви можете подумати, що здогадуєтесь, що сприяє збільшенню конверсії на сайті, але єдиний надійний спосіб дізнатися – це перевірити всі й порівняти результати. Намагайтеся порівнювати різні результати:

  • Роликів
  • Зображень
  • Кольорів фону
  • Шрифтів
  • Макетів сторінки
  • CTA
  • Заголовків

Проведіть спліт-тест цих змінних і порівняйте їх ефективність один з одним. Якщо ви не можете виміряти й порівняти їх, ви не зможете дізнатися, чи працюють вони.

  1. Зробіть сторінку легко переглядаємою, використовуючи інформативні заголовки, короткі абзаци й велику кількість зображень

Потрібно зробити сторінку зручною для швидкого перегляду – написати коротші абзаци та розбити їх на зображення й списки, уникаючи великих шматків тексту, які важко читати. Це тому, що більшість людей переглядають – вони не читають слово в слово.

  1. Переконайтеся, що ваш сайт оптимізований для мобільних пристроївa.

Число користувачів інтернету з мобільних телефонів досить швидко зростає. На мобільні пристрої припадає приблизно половина веб-трафіку в усьому світі. У третьому кварталі 2020 року мобільні пристрої (за винятком планшетів) генерували 50,81 відсотка глобального трафіку веб-сайтів, що з початку 2017 року постійно коливається біля позначки в 50 відсотків. А в прогнозах на 2021 рік вказано, що в цьому році відмітка зросте до 55%. Тому, якщо ваш сайт ще не оптимізований під мобільну версію – поспішіть.

  1. Використовуйте сторінки з подяками за покупку або замовлення, щоб спонукати до подальшої взаємодії.

Якщо відвідувач сайту потрапляє на сторінку з вдячністю, це означає, що він якимось чином уже зробив конверсію. Успіх! Ви можете додати ще один заклик до дії на сторінку з вдячністю.

  1. Оптимізуйте кожну сторінку

Чому саме певні люди відвідують певну сторінку вашого сайту? Якщо вони прийшли туди з Google, який пошуковий запит вони використовували, щоб потрапити на цю сторінку?

Відповіді на ці питання допоможуть вам визначити намір користувача – те, про що людина хоче дізнатися, коли заходить на вашу сторінку. Контент на кожній сторінці повинен задовольняти наміри користувача, інакше ваш рейтинг конверсій впаде, а показник відмов різко зросте.

Крім того, коли ви не виправдовуєте очікування відвідувачів, Google списує з вашої сторінки цінні SEO-бали. Відвідувачі веб-сайту повинні до кінця першого абзацу знати, що вони потрапили в потрібне місце для отримання потрібних відповідей.

  1. Додайте відгуки та огляди

Часто люди не довіряють брендам, але довіряють іншим людям. Одне дослідження показало, що 91% споживачів у віці від 18 до 34 років довіряють відгуками так само сильно, як і людям. В іншому дослідженні 93% учасників заявили, що відгуки вплинули на їх рішення про покупку.

Огляди та відгуки спонукають відвідувачів сайту зробити крок, і ваш рейтинг конверсій зростає.

Порада: є багато способів для поліпшення коефіцієнта конверсії будь-якого веб-сайту. Отже, якщо ви витратите хоча б трохи часу на підвищення конверсії свого веб-сайту, ви побачите дуже хороші результати та рентабельність інвестицій (повернення інвестицій).