Маркетплейс менеджмент

Marketplace Management

Маркетплейс менеджмент

    Надішліть заявку

    Отримайте пропозицію і консультацію

    Переваги

    Комплексне розміщення Ваших продуктів на маркетплейсах і підтримання їх високого рейтингу

    Ціни

    Пакети послуг

    Стандарт
    $
    1000
    /міс
    • Інтеграція і контроль даних з API маркетплейсів - 1
    • OMS (система обробки замовлень)
    • Ефективна аналітика
    Popular
    Екстра
    $
    2000
    /міс
    • Інтеграція і контроль даних з API маркетплейсів - 2
    • Сховище для історії інформації
    • Звітність
    Супер
    $
    3000
    /міс
    • Інтеграція і контроль даних з API маркетплейсів - 3
    • Автоматичне прогнозування попиту
    • Керування запасами
    Ультра
    $
    4000
    /міс
    • Інтеграція і контроль даних з API маркетплейсів - 4
    • Інтеграція з CMS без ризику витоку даних
    • Контент-маркетинг

    Послуги

    Опис послуг в пакетах

    Комплектація пакетівСтандартЕкстраСуперУльтра
    Інтеграція і контроль даних з API маркетплейсів1234
    OMS (система обробки замовлень, контроль і керування)
    Сховище історії інформації
    Інтеграція з CMS без ризику витоку даних
    Ефективна аналітика
    Звітність (ABC аналіз, структура запасів, розрахунок втрачених продажів і ін.)
    Автоматичне прогнозування попиту
    Автоматичне планування і керування запасами
    Контент-маркетинг
    Потрібно більше інформації? Телефонуйте 098 192 79 36ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ

    Галузеві рішення

    Використовуємо найкращі галузеві практики,
    розуміємо особливості індустрії

    Як ми працюємо

    Правильно використовуємо маркетплейси для виходу на нові ринки

    04 Кроки в Marketplace Management

    1
    Аудит
    Проведення повного аудиту стану сайту / бренду / продукції. Аналіз бізнесу і конкурентів. Визначення вимог до маркетплейсу, цільової аудиторії.
    2
    Планування
    Розробка конкурентної цінової стратегії, моніторинг та вибір маркетплейсів.
    3
    Реалізація
    Запуск нового облікового запису на маркетплейсі або керування існуючим.
    4
    Моніторинг & Звітність
    Регулярний моніторинг та відстеження змін. Розгорнутий звіт за результатами. Оцінка ефективності маркетплейсу.

    10років досвіду в SEO та маркетингу

    Експертність в трансформації

    Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг

    Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
    Успішна робота
    для
    144
    клієнтів
    Виконано
    в термін
    270
    проєктів
    Згенерували
    доходів
    100
    млн. доларів
    Написали коду
    і контенту
    900
    тис. рядків
    Кейси

    Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу

    Вигоди

    Працюємо з маркетплейсами, які підходять саме Вашому бізнесу

    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Формування стратегії виходу на нові ринки
    Мінімізація ризиків
    Гнучкий підхід до позиціонування на різних маркетплейсах
    Економія на витратах
    Економія на інфраструктурі і технологіях
    Наскрізна бізнес-аналітика
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Управління інтегрованими фінансовими потоками
    Організація зручних і ефективних платіжних потоків
    Індивідуальна стратегія просування
    Повне занурення в бізнес-процеси
    Підвищення конкурентоспроможності
    Досягнення цілей і KPI
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Розширення ринків збуту. Використання спеціалізованих технологій продажів
    Широке охоплення на маркетплейсах
    Заключення нових торгових договорів між ланцюгами поставок
    Регулярні запити як від нових, так і від існуючих клієнтів
    Проведення аналізу поведінки користувачів
    Зменшення маркетингових витрат в порівнянні з іншими каналами продажів
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Стратегія виведення продукту на нові ринки. Покрокова стратегія продажів на маркетплейсах
    Супровід угоди на маркетплейсі
    Управління асортиментом товару
    Залучення лояльних покупців
    Гнучкий перерозподіл ресурсів
    Поглиблена аналітика по всіх товарних позиціях