Правильна мікророзмітка для Google

мікророзмітка для Google
Пошукова оптимізація

Правильна мікророзмітка для Google

Навіщо потрібна мікророзмітка і що це таке?

Мікророзмітка – це різновид структурованої розмітки веб-сторінки з використанням спеціальних тегів. Ці теги дають можливість пошуковим роботам розуміти структуру веб-сайту, відображати найважливіші елементи та встановлювати правильні пріоритети.

Веб-сторінка стандартного виду не містить ніякої більше розмітки, крім звичайного HTML-коду. Вам варто ввести розмітку структурованих даних, якщо ви хочете, щоб пошукові роботи швидко розібралися в структурі і змісті вашого сайту.

Структуровані дані Google

В Google мікророзмітка називається структурованими даними. Ця пошукова система радить використовувати JSON-LD. Вам варто знати, що Google досить активно розвиває підтримку мікроданних: весною 2019 року Google презентував два нових формати: «How-To» – це покрокові інструкції до дій і «FAQ» – відповіді на питання, які часто задають користувачі. Ось кілька форматів і їх описи.

  • Стаття

Ваші новини або повідомлення в блозі стануть більш помітними в пошуку, завдяки цьому формату. Після додавання такого типу розмітки контент може відображатися в каруселі головних новин, а також в результатах розширеного пошуку.

  • Карусель

Завдяки розмітці веб-сторінки можна включити результати сайту в спеціальний список під назвою «Карусель». Він використовується в більшості випадків на мобільних пристроях і підійде тільки для певних типів контенту.

  • Контакти

Цей формат слід використовувати для розміщення контактів на офіційному сайті компанії. І коли хтось запитує назву цієї організації, такі дані (номер мобільного телефону, адреса і т. д.) відразу ж відображаються в пошуку.

  • Відгуки популярних критиків

Відгуки фахівців можна залишити майже будь-якому типу послуг і бізнесу.

  • Події

Компанії часто проводять якісь заходи. Цілей може бути безліч: розповісти клієнтам про компанію, знайти потенційних нових партнерів, збільшити прибуток. У будь-якому випадку ви можете проінформувати пошуковик про певні події. Не забудьте при цьому вказати, безкоштовний вхід або платний (від цього залежить структура мікророзмітки).

5 причин, щоб додати розмітку структурованих даних на ваш сайт:

  1. Дані в розмітці такого типу допомагають пошуковим системам відзначати контент, а також швидше і простіше знаходити потрібну інформацію. У цьому вам допоможуть інструменти для мікророзмітки.
  2. Макет сторінки покращує привабливість сніпетів, що призводить до збільшення клікабельності, CTR. Це тим часом побічно впливає на загальну відвідуваність ресурсу.
  3. Розширені сніпети покращують поведінкові чинники користувачів і сприяють зростанню позицій сайту в пошуковій видачі.
  4. Завдяки розмітці структурованих даних інтернет-магазину пошукові роботи розуміють, який контент вони обробляють. Наприклад, де знаходиться товар і його ціна, а де коментарі про цей товар та характеристики. Якщо ви надасте ботам розмічений контент свого веб-ресурсу, вони будуть швидше аналізувати його і підвищувати релевантність для конкретних ключових запитів.
  5. Розмітка структурованих даних веб-сторінки дозволяє відображати в сніпеті пошукових систем повнішу інформацію. Такий докладний інформативний сніпет привертає більше трафіку з пошукової системи. Для покупців у такому випадку набагато простіше зрозуміти, чи відповідає ця сторінка їх пошуковому запиту або ж ні.

В результаті користувачі вважають за кращі веб-сайти з більш привабливим сніпетом. Мікророзмітка для сайту спрощує спеціальний пошук, і завдяки цьому веб-сайт може зайняти вищі позиції.

Також варто знати, що популярність веб-сайту теж впливає на відображення розмітки структурованих даних. Якщо ваш ресурс сумнівної якості, то скоріше за все він не викличе довіри у роботів Google. Тому фрагменти сайту можуть не відображатися, поки ви не виправите проблему якості.

Створення вашої мікророзмітки

Ви можете створити мікророзмітку декількома способами: вручну, за допомогою інструментів мікророзмітки Google, за допомогою спеціальних генераторів або плагінів, які розміщують контент на вашому сайті.

Кращий вибір для семантичної розмітки – JSON LD. Він дозволяє використовувати різні словники мікророзмітки і однаково добре сприймається Google і іншими пошуковими системами. Якщо ви працюєте з соціальними мережами, вам слід використовувати Open Graph. Мікроформати і мікродані також досить універсальні.

Пам’ятайте, що після впровадження розмітки JSON-LD на сторінках веб-сайту ви завжди повинні перевіряти, як структуровані ваші дані. Для цього використовуйте валідатори.

JSON-LD

Це формат опису вмісту веб-сторінки, де інформація видна пошуковим системам, але прихована від користувачів. Google рекомендує використовувати мікророзмітку JSON LD для позначення дат концертів, вистав, прем’єр, відображення контактів компанії і сторінок про різні заходи.

Структуровані дані JSON-LD – це те, що вважає за краще Google. Мікророзмітка JSON перевершує інші методи структурованих даних в тому, що вона не змінює HTML-код, а також її легко створювати за шаблоном і розміщувати на веб-сайті.

На наш погляд, є сенс відновити ваші структуровані дані до JSON-LD. Ця система краща, ніж інші, завдяки її гнучкості та дискретного методу інтеграції. Важливо розвиватися разом з пошуком, щоб ви могли досягати високих позицій в рейтингу і підтримувати їх.

Корисні інструменти для роботи з JSON-LD:

  1. JSONCompare
  2. JSON Formatter
  3. Online JSON tools
  4. JSON Editor Online
  5. JSON Formatter Online
  6. JSON Parser Online
  7. CVSJSON
  8. Site24x7
  9. JSON to SQL
  10. JSON Viewer
  11. JSON Buddy
  12. JSON Parser Online
  13. Code Beautify
  14. JSONLint
  15. JSON editor
  16. Formatter and Validator
  17. JSON MATE

Висновок

Наявність мікророзмітки потрібна для всіх типів інтернет-ресурсів. Невелика порада: для того, щоб полегшити вашу роботу, вставте розмітку в шаблон, і вам більше не доведеться розмічати кожен окремий документ. Мікророзмітка сприяє збільшенню трафіку сайту і покращує поведінкові фактори відвідувачів, що ведуть до збільшення позицій веб-сайту в результатах пошукових систем.