Як повернути позиції і трафік після Google Bert

Как вернуть позиции и трафик после Google Bert
Пошукова оптимізація

Як повернути позиції і трафік після Google Bert

Google Bert – це алгоритм пошукової системи, запроваджений наприкінці 2019 року, який представляє собою двосторонню технологію обробки мови. Він аналізує пошуковий запит користувача, оцінює всі слова в залежності від інших словосполучень в тексті. Тобто при видачі результатів враховується контекст фрази. А щоб отримати найбільш релевантні результати, користувачі повинні правильно формулювати свої запити.

Втрата трафіку після впровадження Google Bert: ознаки

Деякі сайти самостійно повернули свої позиції через деякий час, інші довелося оптимізувати під нові алгоритми. Як зрозуміти, що вам потрібні рішучі дії? Основні параметри, на які потрібно звернути увагу, – це:

– кількість сторінок, які потрапили в індекси пошукової системи;

– видимість;

– трафік (органічний);

– позиції сайту в ТОП-10 і ТОП-100.

Якщо ви просіли за всіма показниками – потрібно попрацювати над поліпшенням контенту. Самостійно ваш сайт свої позиції не поверне.

Як повернути позиції?

З огляду на, що чітких відповідей про роботу алгоритму і правил роботи з пошуковими запитами від керівництва Google не було, всі рекомендації були створені на основі практичної роботи СЕО-фахівців і практики. На основі аналізу більше 20 проектів з різних ніш ефективне поновлення органічного трафіку після запуску Google Bert дали аналіз даних по втраченим і набутим ключовими словами і стара добра оптимізація контенту. А тепер детальніше:

1. Визначте ключові слова, які після впровадження алгоритму Google Bert «загубилися». Після потрібно приступати до редагування контенту на сайті. Це не так страшно, як показує практичний досвід, переписувати всі тексти не знадобиться: досить додати ці пошукові запити, дописати пару речень або змінити деякі формулювання. Після індексації все повернеться на свої місця;

2. Вивчіть нові запити, які з’явилися після запуску Гугл Берт. Чому вони просунулися, які акценти розставлені в текстах, які потрапили на перші місця? Не потрібно тільки чіплятися за старі стратегії, саме час злегка оновити стратегію просування і поліпшити свій контент.

3. Можливо, варто зменшити кількість контенту. Якщо ваш сайт перенасичений текстами, нейронні алгоритми просто не можуть швидко їх проаналізувати;

4. Проженіть всі тексти через спеціальні сервіси, зменшіть щільність ключових слів і спамність. Для Google Bert важливий контекст, а не кількість.

5. Зробіть деякі ключові запити спеціально під голосовий пошук. Так, нові часи – нові технології.

Прекрасне зростання замість падіння продемонстрували інформаційні сайти з SILO-структурою. У них кластери запитів ізольовані, тому вони дають досить точну відповідь на запит завдяки великій кількості підтримуючих сторінок. Візьміть це на озброєння.

Замість висновку

Алгоритм BERT спрямований на поліпшення розуміння запитів, заданих природною мовою. Він буде і далі розвиватися, залишаючи за бортом тих, хто не хоче покращувати свій контент і йти в ногу з часом. Тому в топах залишаться ті, хто готовий вкладати в розвиток і оптимізацію.