Залучаємо більше клієнтів з новою стратегією Search Space Optimization

Search Space Optimization
Пошуковий маркетинг

Залучаємо більше клієнтів з новою стратегією Search Space Optimization

Висока конкуренція серед інтернет сервісів не дозволяє швидко пересуватися по рядках сторінок в пошуковій видачі та призводить до втрати трафіку ресурсу, який просувається. Найклікабельні місця в запитах займає реклама, агрегатори, класифайди, пошукові сервіси Google, маркетплейси та інші масштабні майданчики. Сьогодні обговоримо, не як з ними боротися, а як направити їх силу та міць на благо свого веб-сайту.

Потрапити на перші сторінки видачі, отримати бажаний трафік і залучити більше клієнтів на свій веб-сайт допоможе комплекс заходів і грамотна оптимізація пошукового простору або, простіше кажучи, SSO. Пора дізнатися, що таке SSO? Чи є відміна SSO і SEO?

Search Space Optimization або SSO не втрачає своєї ефективності і сьогодні є важливою складовою будь-якого сучасного онлайн бізнесу. За кілька років роботи класичні прийоми оптимізаторів сильно змінилися. Основні завдання для бізнесу, які стоять в 2021 році, – задіяти в онлайн-просуванні максимальну кількість сервісів, порталів, в тому числі ресурсів для відгуків, бізнес-сайтів та інших інфоресурсів. Так всім нам добре знайоме SEO трансформується в комплексне SSO, а саме в оптимізацію пошукового простору. Це передбачає використання супутніх агрегаторів в рамках пошукового інформаційного поля. Це може бути відеохостинг YouTube, різні Google сервіси, маркетплейси та інше. Простіше кажучи, якщо хочете пробитися в топ та бути в полі зору потенційних клієнтів, слід інтегруватися в агрегатори та портали, які схожі з тематикою вашого веб-сайту.

Як побудувати стратегію оптимізації SSO

Існує три важливих напрямки, при яких оптимізація SSO стає можливою:

  1. Розвиток самого сайту. На цьому етапі відбувається ліквідація технічних помилок, збільшення ступеня релевантності, аналіз техпараметрів юзабіліті, робота з комерційними запитами, мобільним рішенням контенту. Пошукові двигуни аналізують ці параметри і беруть їх до уваги при формуванні аркуша видачі.
  2. Комплексний розвиток сайту. СЕО-оптимізація пошукового ядра продовжує допомагати в просуванні веб-сайту та постійно задіює нових клієнтів, робить бренд більш популярним.
  3. Взаємодія з маркетплейсами, сервісами, майданчиками зі сторінки результатів пошуку.

Для ефективного просування на зовнішніх ресурсах потрібна опрацьована стратегія SSO. Варто знати, що при формуванні стартової сторінки видачі Google використовує одні сервіси, а Bing підмішує зовсім інші. Принципове значення має також пристрій, з якого користувач заходить в пошуковик. Послідовність блоків десктопної версії та мобільної дещо відрізняється. Щоб визначитися з тим, які саме майданчики необхідні вам, слід з’ясувати шляхом аналізу звідки користувачі найчастіше приходять на ваш веб-сайт, а також подивитися у конкурентів, що зараз популярно у вашій тематиці. Ґрунтуйтеся тільки на даних базового аудиту, а не на інтуїції.

Для створення стратегії потрібно виконати кілька дій:

  • зібрати релевантне семантичне ядро – список з десяти найбільш частотних фраз, які розкривають тематику вашого ресурсу або бізнесу, кластеризація;
  • визначити список агрегаторів, які щільно стоять у видачі за вашими цільовими запитами;
  • створити інфосторінки про бізнес на відібраних сервісах, майданчиках-агрегаторах, маркетплейсах;
  • просувати власний товар на різних ресурсах із використанням вбудованих маркетингових інструментів: відгуків, блогів, кейсів, реклами.

Щоб органічно вписатися в агрегатори-майданчики SSO, використовуйте ідентичний дизайн, стиль опису, подачу матеріалу.

Які майданчики використовувати і як їх знаходити

Для Search Space Optimizaton найчастіше використовуються майданчики Yandex і Google наступних видів:

  • сервіси відгуків й управління репутацією: otzyvua.net, ТонеТо, Zoon, Barb.ua, Medcentre та ін.;
  • маркетплейси: Rozetka.ua, Prom.ua, Kasta, Bigl.ua та ін.;
  • онлайн-дошки оголошень: OLX.ua, OBYAVA.ua, купити.укр, ria.com, BESPLATKA.UA та ін.;
  • довідники з докладними картами: 2ГІС, Zoon та ін.;
  • сервіси пошукових систем: численні сервіси та послуги для різних потреб від Google, Bing та ін.
  • відеохостинги: YouTube.

Це далеко не повний список, вибрати майданчики-агрегатори та ресурси для роботи можна з тисячі існуючих.

Висновки

Звичайно ж, пошукове просування SEO за рахунок контенту приносить стабільно хорошу результативність і виводить сайт на верхні рядки сторінок при пошуковій видачі. Але поява нових алгоритмів, прийомів змушує задуматися про нові напрямки в роботі: просування за допомогою впровадження у великі майданчики-агрегатори та сервіси пошукових систем. Використовуючи можливості пошукового простору з багатомільйонною щоденною аудиторією, ви отримаєте хороший результат у вигляді зміцнення позицій, збільшення відвідуваності сайту, лідів, продажів та обов’язково прибутку.