Керування продажами

Sales Management

Керування продажами

    Надішліть заявку

    Отримайте пропозицію і консультацію

    Ціни

    Пакети послуг

    Стандарт
    $
    1000
    /міс
    • Визначення ЦА
    • Діючі та потенційні канали розподілу
    • Коригування системи продажів
    Popular
    Екстра
    $
    2000
    /міс
    • Керування каналами
    • Діючі та потенційні канали розподілу
    • Коригування системи продажів
    Супер
    $
    3000
    /міс
    • Керування відділом продажів
    • Впровадження CRM-системи
    • Керування взаємовідносинами
    Ультра
    $
    4000
    /міс
    • Формування відділу продажів
    • Впровадження CRM-системи
    • Автоматична воронка продажів

    Послуги

    Опис послуг в пакетах

    Комплектація пакетівСтандартЕкстраСуперУльтра
    Визначення цільової аудиторії
    Діючі та потенційні канали розподілу
    Керування каналами
    Формування відділу продажів
    Керування відділом продажів
    Керування взаємовідносинами
    Коригування системи продажів
    Впровадження CRM-системи
    Автоматизація керування продажами
    Автоматична воронка продажів
    Потрібно більше інформації? Телефонуйте +38 096 193 60 33ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ

    Галузеві рішення

    Використовуємо найкращі галузеві практики,
    розуміємо особливості індустрії

    Як ми працюємо

    Правильно вибудовуємо воронку продажів і впроваджуємо її в CRM

    04 Кроки в Sales Management

    1
    Аудит і збір інформації
    Проведення повного аудиту стану сайту / бренду / продукції. Аналіз бізнесу клієнта і його конкурентів. Збір лідів - контактів потенційних покупців.
    2
    Планування і аналіз
    Розробка стратегії з керування продажами: передпроєктний аналіз і збір вимог, розгорнуті рекомендації щодо усунення виявлених проблем.
    3
    Впровадження
    Використання рекламних і маркетингових інструментів, підігрів лідів, включення воронки продажів в CRM-систему. Робота з запереченнями і побоюваннями. Формування лояльності.
    4
    Моніторинг
    Регулярний моніторинг та відстеження змін. Розгорнутий звіт за період за досягнутими результатами.

    10років досвіду в SEO та маркетингу

    Експертність в трансформації

    Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг

    Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
    Успішна робота
    для
    144
    клієнтів
    Виконано
    в термін
    270
    проєктів
    Згенерували
    доходів
    100
    млн. доларів
    Написали коду
    і контенту
    900
    тис. рядків
    Кейси

    Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу

    Вигоди

    Створюємо чітко відпрацьовану схему від першого контакту з клієнтом до отримання прибутку

    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Стратегія просування продажів в правильному напрямку в довгостроковій перспективі
    Фокус на підвищенні продуктивності продажів
    Конструктивний зворотний зв'язок
    Пропрацювання ключових показників ефективності продажів (KPI)
    Наскрізна бізнес-аналітика
    Стратегічні конкурентні переваги
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Прогнозування грошових потоків в розрізі стратегії з продажу
    Контроль, постановка і виконання завдань
    Оптимізація процесів для зростання бізнесу
    Повне занурення в бізнес-процеси
    Підвищення конкурентоспроможності
    Розробка операційних бюджетів
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Планування і організація маркетингових стратегій, виходячи з прогнозів продажів
    Інтеграція продажів, маркетингу і виробництва
    Залучення потенційних клієнтів
    Досягнення цілей продажів
    Розгорнутий звіт за період
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Індивідуальна програма довгострокового управління продажами
    Консультування по новим можливостям продажів
    Індивідуальний коучинг для sales-менеджерів
    Професійна команда продажів з реалізованими кейсами
    Рішення проблем внутрішнього управління продажами
    Зворотній зв'язок для продукту