Правильна мікророзмітка для Google

Правильна мікророзмітка для Google
Навіщо потрібна мікророзмітка і що це таке?
Мікророзмітка – це різновид структурованої розмітки веб-сторінки з використанням спеціальних тегів. Ці теги дають можливість пошуковим роботам розуміти структуру веб-сайту, відображати найважливіші елементи та встановлювати правильні пріоритети.
Веб-сторінка стандартного виду не містить ніякої більше розмітки, крім звичайного HTML-коду. Вам варто ввести розмітку структурованих даних, якщо ви хочете, щоб пошукові роботи швидко розібралися в структурі і змісті вашого сайту.
Структуровані дані Google
В Google мікророзмітка називається структурованими даними. Ця пошукова система радить використовувати JSON-LD. Вам варто знати, що Google досить активно розвиває підтримку мікроданних: весною 2019 року Google презентував два нових формати: «How-To» – це покрокові інструкції до дій і «FAQ» – відповіді на питання, які часто задають користувачі. Ось кілька форматів і їх описи.
- Стаття
Ваші новини або повідомлення в блозі стануть більш помітними в пошуку, завдяки цьому формату. Після додавання такого типу розмітки контент може відображатися в каруселі головних новин, а також в результатах розширеного пошуку.
- Карусель
Завдяки розмітці веб-сторінки можна включити результати сайту в спеціальний список під назвою «Карусель». Він використовується в більшості випадків на мобільних пристроях і підійде тільки для певних типів контенту.
- Контакти
Цей формат слід використовувати для розміщення контактів на офіційному сайті компанії. І коли хтось запитує назву цієї організації, такі дані (номер мобільного телефону, адреса і т. д.) відразу ж відображаються в пошуку.
- Відгуки популярних критиків
Відгуки фахівців можна залишити майже будь-якому типу послуг і бізнесу.
- Події
Компанії часто проводять якісь заходи. Цілей може бути безліч: розповісти клієнтам про компанію, знайти потенційних нових партнерів, збільшити прибуток. У будь-якому випадку ви можете проінформувати пошуковик про певні події. Не забудьте при цьому вказати, безкоштовний вхід або платний (від цього залежить структура мікророзмітки).
5 причин, щоб додати розмітку структурованих даних на ваш сайт:
- Дані в розмітці такого типу допомагають пошуковим системам відзначати контент, а також швидше і простіше знаходити потрібну інформацію. У цьому вам допоможуть інструменти для мікророзмітки.
- Макет сторінки покращує привабливість сніпетів, що призводить до збільшення клікабельності, CTR. Це тим часом побічно впливає на загальну відвідуваність ресурсу.
- Розширені сніпети покращують поведінкові чинники користувачів і сприяють зростанню позицій сайту в пошуковій видачі.
- Завдяки розмітці структурованих даних інтернет-магазину пошукові роботи розуміють, який контент вони обробляють. Наприклад, де знаходиться товар і його ціна, а де коментарі про цей товар та характеристики. Якщо ви надасте ботам розмічений контент свого веб-ресурсу, вони будуть швидше аналізувати його і підвищувати релевантність для конкретних ключових запитів.
- Розмітка структурованих даних веб-сторінки дозволяє відображати в сніпеті пошукових систем повнішу інформацію. Такий докладний інформативний сніпет привертає більше трафіку з пошукової системи. Для покупців у такому випадку набагато простіше зрозуміти, чи відповідає ця сторінка їх пошуковому запиту або ж ні.
В результаті користувачі вважають за кращі веб-сайти з більш привабливим сніпетом. Мікророзмітка для сайту спрощує спеціальний пошук, і завдяки цьому веб-сайт може зайняти вищі позиції.
Також варто знати, що популярність веб-сайту теж впливає на відображення розмітки структурованих даних. Якщо ваш ресурс сумнівної якості, то скоріше за все він не викличе довіри у роботів Google. Тому фрагменти сайту можуть не відображатися, поки ви не виправите проблему якості.
Створення вашої мікророзмітки
Ви можете створити мікророзмітку декількома способами: вручну, за допомогою інструментів мікророзмітки Google, за допомогою спеціальних генераторів або плагінів, які розміщують контент на вашому сайті.
Кращий вибір для семантичної розмітки – JSON LD. Він дозволяє використовувати різні словники мікророзмітки і однаково добре сприймається Google і іншими пошуковими системами. Якщо ви працюєте з соціальними мережами, вам слід використовувати Open Graph. Мікроформати і мікродані також досить універсальні.
Пам’ятайте, що після впровадження розмітки JSON-LD на сторінках веб-сайту ви завжди повинні перевіряти, як структуровані ваші дані. Для цього використовуйте валідатори.
JSON-LD
Це формат опису вмісту веб-сторінки, де інформація видна пошуковим системам, але прихована від користувачів. Google рекомендує використовувати мікророзмітку JSON LD для позначення дат концертів, вистав, прем’єр, відображення контактів компанії і сторінок про різні заходи.
Структуровані дані JSON-LD – це те, що вважає за краще Google. Мікророзмітка JSON перевершує інші методи структурованих даних в тому, що вона не змінює HTML-код, а також її легко створювати за шаблоном і розміщувати на веб-сайті.
На наш погляд, є сенс відновити ваші структуровані дані до JSON-LD. Ця система краща, ніж інші, завдяки її гнучкості та дискретного методу інтеграції. Важливо розвиватися разом з пошуком, щоб ви могли досягати високих позицій в рейтингу і підтримувати їх.
Корисні інструменти для роботи з JSON-LD:
- JSONCompare
- JSON Formatter
- Online JSON tools
- JSON Editor Online
- JSON Formatter Online
- JSON Parser Online
- CVSJSON
- Site24x7
- JSON to SQL
- JSON Viewer
- JSON Buddy
- JSON Parser Online
- Code Beautify
- JSONLint
- JSON editor
- Formatter and Validator
- JSON MATE
Висновок
Наявність мікророзмітки потрібна для всіх типів інтернет-ресурсів. Невелика порада: для того, щоб полегшити вашу роботу, вставте розмітку в шаблон, і вам більше не доведеться розмічати кожен окремий документ. Мікророзмітка сприяє збільшенню трафіку сайту і покращує поведінкові фактори відвідувачів, що ведуть до збільшення позицій веб-сайту в результатах пошукових систем.