Готовий план пошукової оптимізації та просування на 6 місяців
Готовий план пошукової оптимізації та просування на 6 місяців
Розробка стратегії просування сайту – це досить складний процес, який характеризується багатоаспектністю. Необхідно враховувати різні чинники і тримати під контролем велику кількість завдань. Це системний процес, який вимагає регулярності, розтягнутий у часі і має на увазі поетапне виконання завдань. Для початку необхідно розробити план. Хороша новина – можна скористатися готовою універсальної стратегією.
Для чого потрібен план seo оптимізації?
Правильно розроблена стратегія допомагають заощадити час і гроші. Якщо працювати хаотично, то частина бюджетів на просування будуть витрачені даремно, частина завдань просто залишаться невиконаними, а провести аналіз ефективності буде набагато складніше. Якщо є чіткий план, то можна контролювати графік виконання основних завдань, оцінювати результати і коригувати використання методів просування. Та й в цілому, будь-яку справу треба починати з планування.
Готовий план пошукової оптимізації: плюси і мінуси
Серед основних переваг використання універсального плану виділимо:
– простота. Ви берете готовий документ і відразу починаєте працювати;
– економія коштів. Планування теж коштує грошей, а готова стратегія обійдеться набагато дешевше;
– економія часу. Практично ідентичне пояснення з попереднім пунктом – не потрібно чекати, поки фахівці створять проект з нуля;
– зниження типових помилок. Етапи seo просування сайту для всіх ніш однакові, тому не варто вигадувати велосипед і набивати при цьому шишки на своєму лобі. Можна і потрібно вчитися на помилках конкурентів і використовувати позитивний досвід, який довів свою ефективність.
Недолік у тому, що до уваги береться специфіки конкретного сайту. Якщо ви починаєте працювати у вузькій ніші, в якій мало конкурентів, краще піти своїм шляхом і розробити свою стратегію.
Стратегія просування сайту: приклад
Розглянемо готовий приклад плану просування сайту, яким ви можете скористатися у своїй діяльності:
Етап | Основні дії |
1 місяць | Робота з посиланнями, визначення відповідних методів просування, розрахунок опорної кількості посилань. Цей етап включає СЕО-аудит, проведення аналізу конкурентів, складання семантичного ядра, постановка завдань для розробників, початок роботи з контентом (розробка ТЗ і замовлення статей, карток товарів), складання плану нарощування посилальної маси |
2 місяць | Контроль правок по техаудиту, розробка структури сайту, розподіл семантики, публікація підготовленого контенту, написання мета-тегів, настройка відстеження позицій, створення сторінок в соціальних мережах, підключення нового методу лінкбілдінгу |
3 місяць | Проведення якісної перелінковки, аналіз і поліпшення поведінкових факторів, робота з UGC (коментарями, відгуками), збільшення кількості посадочних сторінок, робота з фільтрами, впровадження 3-го методу лінкбілдінгу |
4 місяць | Збільшення маси посилань, відстеження посилань, розширення семантики і кількості посадочних сторінок, проведення аналізу внутрішньої оптимізації, впровадження просунутого методу аутрічу |
5-6 місяць | Підвищення інтенсивності лінкбілдінгу, розширення семантики, збільшення кількості посадочних сторінок, публікація в блозі, збереження позитивної динаміки |
У цій таблиці виділені основні завдання на кожен місяць, які допоможуть вивести ваш сайт на перші сторінки в пошукових системах. Залишилося лише прописати ключові заходи під ваш проект в рамках кожного етапу – і можна починати роботу!