Технічна підтримка та супровід ПЗ

Software Maintenance

Технічна підтримка та супровід ПО

    Надішліть заявку

    Отримайте пропозицію і консультацію

    Переваги

    Забезпечуємо стійку роботу ПО і адаптивність до змін після запуску

    Ціни

    Пакети послуг

    Стандарт
    $
    1000
    /міс
    • Моніторинг працездатності ПЗ
    • Резервне копіювання, відновлення
    • Регулярні звіти
    Popular
    Екстра
    $
    2000
    /міс
    • Моніторинг працездатності ПЗ
    • Відновлення роботи ПЗ
    • Адміністрування серверів
    Супер
    $
    3000
    /міс
    • Моніторинг працездатності ПЗ
    • Доопрацювання функціоналу ПЗ
    • Угоди про рівень сервісу (SLA)
    Ультра
    $
    4000
    /міс
    • Моніторинг працездатності ПЗ
    • Техпідтримка користувачів
    • Автоматизація та обробки інцидентів

    Послуги

    Опис послуг в пакетах

    Комплектація пакетівСтандартЕкстраСуперУльтра
    Моніторинг працездатності ПЗ
    Відновлення роботи ПЗ
    Локалізація причин порушень в роботі ПЗ
    Технічна підтримка користувачів
    Адміністрування серверів
    Відстеження та усунення несправностей в системному ПЗ
    Моніторинг працездатності обладнання та ОС
    Резервне копіювання, відновлення
    Супровід серверного та мережевого обладнання
    Супровід СУБД і баз даних
    Доопрацювання функціоналу ПЗ
    Впровадження автоматизованої системи обліку та обробки інцидентів
    Укладення угоди про рівень сервісу (SLA)
    Надання регулярних звітів
    Потрібно більше інформації? Телефонуйте: 098 192 79 36ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИПОЧАТИ 

    Галузеві рішення

    Використовуємо найкращі галузеві практики,
    розуміємо особливості індустрії

    Як ми працюємо

    Правильно налагоджуємо роботу ПЗ

    04 Кроки в Software Maintenance

    1
    Аудит
    Тестування вимог, перевірка функціонування ПЗ, обробка інформації.
    2
    Планування і аналіз
    Постановка цілей супроводу ПО, складання плану зміни дефектів і недоробок. Додавання нової функціональності.
    3
    Впровадження
    Доопрацювання програмного продукту, вирішення технічних проблем, що виникають при використанні системи. Оновлення ПЗ.
    4
    Моніторинг і звітність
    Консультування з оновлення версій (збірок версій) ПО, контроль термінів і якості послуг технічної підтримки. Розгорнутий звіт за результатами.

    10років досвіду в SEO та маркетингу

    Експертність в трансформації

    Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг

    Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
    Успішна робота
    для
    144
    клієнтів
    Виконано
    в термін
    270
    проєктів
    Згенерували
    доходів
    100
    млн. доларів
    Написали коду
    і контенту
    900
    тис. рядків
    Кейси

    Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу

    Вигоди

    Здійснюємо постпроєктний супровід ПЗ будь-якої спрямованості

    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Формування стратегії адміністрування, автоматизації, інтеграції. Моніторинг поновлення системного і прикладного програмного забезпечення.
    Безперебійна робота програмного забезпечення
    Моніторинг критичних місць роботи ПЗ
    Комплексне IT-обслуговування і підтримка 24/7
    Сертифікована команда
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Інтегрована інформаційно-аналітична система управління маркетинговою діяльністю.
    Використання інструментарію аналізу даних
    Формування точних прогнозів для планування
    Визначення тенденцій для формування digital стратегії.
    Управління даними бізнес-аналітики
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Автоматична онлайн-система обліку робочого часу і оцінки ефективності роботи співробітників. Контроль виконання завдань.
    Система контролю діяльності відділу продажів на основі об'єктивних показників
    Оптимізація процесів для зростання бізнесу
    Моніторинг і контроль роботи команди
    Пошук і усунення несправностей і вузьких місць в роботі
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Поліпшення стратегії просування продукту. Моніторинг ключових сегментів клієнтів і конкурентів.
    Супровід існуючого процесу обробки замовлень
    Розробка pipeline життєвого циклу продукту
    Звіти про виконані роботи, із зазначенням часу реакції, проблеми та рекомендаціями
    Оптимізація витрат на просування продукту