Підтримка користувачів
Service Desk
Підтримка користувачів
Переваги
Вирішуємо проблеми користувачів з моменту звернення до повного усунення проблеми
Підтримка користувачів є буфером між користувачами і IT , що допомагає правильно організувати їх взаємодію.
Ціни
Пакети послуг
Стандарт
$
1000
/міс
- Система керування проєктами
- Створення бази знань
- Обробка клієнтських звернень
Popular
Екстра
$
2000
/міс
- Система керування проєктами
- Керування ІТ-інфраструктурою
- Аутсорсинг ІТ-ресурсів
Супер
$
3000
/міс
- Система керування проєктами
- Формування центрів компетенцій
- Сервіс для оцінки ситуації
Ультра
$
4000
/міс
- Система керування проєктами
- Керування додатками
- Розширення штату кадрів замовника
Послуги
Опис послуг в пакетах
Комплектація пакетів | Стандарт | Екстра | Супер | Ультра |
---|---|---|---|---|
Керування ІТ-інфраструктурою | ||||
Керування додатками | ||||
Формування центрів компетенцій | ||||
Аутсорсинг ІТ-ресурсів | ||||
Розширення штату замовника | ||||
Система керування проєктами | ||||
Онлайн-сервіс для оцінки ситуації та оперативного прийняття рішень | ||||
Автоматизоване рішення для обробки клієнтських звернень на всіх етапах | ||||
Створення бази знань | ||||
Потрібно більше інформації? Телефонуйте +38 096 193 60 33 | ПОЧАТИ | ПОЧАТИ | ПОЧАТИ | ПОЧАТИ |
Галузеві рішення
Використовуємо найкращі галузеві практики,
розуміємо особливості індустрії
Як ми працюємо
Правильно працюємо зі зверненнями користувачів
04 Кроки в Service Desk
1
Аудит
Вивчення бази користувачів, використовуваного ПО.
2
Планування і аналіз
Аналіз поточної ситуації, планування роботи центру для координації спільних зусиль підрозділів IT.
3
Реалізація
Побудова служби підтримки, розподіл функцій обробки звернень і їх рішень.
4
Моніторинг і звітність
Статистика по всіх зверненнях, часу і якості рішень. Розгорнутий звіт за результатами.
10років досвіду в SEO та маркетингу
Експертність в трансформації
Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг
Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
Успішна робота
для
144
клієнтів
Виконано
в термін
270
проєктів
Згенерували
доходів
100
млн. доларів
Написали коду
і контенту
900
тис. рядків
Кейси
Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу
Співпрацюємо з малим, середнім і великим бізнесом. Отримати пропозицію!
Вигоди
Покращуємо підтримку користувачів при одночасній оптимізації витрат.
Цілодобова підтримка користувачів без навантаження на інфраструктуру IT
Доступ до додаткових ресурсів
Обслуговування та оновлення використовуваних технологічних інструментів
Комплексне IT-обслуговування і підтримка 24/7
Сертифікована команда
Забезпечення безперебійного функціонування служби підтримки. Гнучкий і надійний доступ до ІТ-підтримки в потрібний момент
Швидке реагування на всі виникаючі технологічні запити
Фокусування на локальних проблемах
Організація підтримки через віддалений робочий стіл
Адміністрування облікових записів користувачів
Досвідчена команда для ефективного управління внутрішньою службою підтримки
Цілодобова підтримка від реальної людини, а не сценарій або автоматична відповідь
Покращений час відгуку
Автоматизація робочих процесів, каталогів послуг, баз даних управління активами
Пошук і усунення несправностей і вузьких місць в роботі
Поліпшення бізнес-процесів. Зниження витрат на побудову власної IT-інфраструктури