Підтримка користувачів

Service Desk

Підтримка користувачів

    Надішліть заявку

    Отримайте пропозицію і консультацію

    Переваги

    Вирішуємо проблеми користувачів з моменту звернення до повного усунення проблеми

    Ціни

    Пакети послуг

    Стандарт
    $
    1000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Створення бази знань
    • Обробка клієнтських звернень
    Popular
    Екстра
    $
    2000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Керування ІТ-інфраструктурою
    • Аутсорсинг ІТ-ресурсів
    Супер
    $
    3000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Формування центрів компетенцій
    • Сервіс для оцінки ситуації
    Ультра
    $
    4000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Керування додатками
    • Розширення штату кадрів замовника

    Послуги

    Опис послуг в пакетах

    Комплектація пакетівСтандартЕкстраСуперУльтра
    Керування ІТ-інфраструктурою
    Керування додатками
    Формування центрів компетенцій
    Аутсорсинг ІТ-ресурсів
    Розширення штату замовника
    Система керування проєктами
    Онлайн-сервіс для оцінки ситуації та оперативного прийняття рішень
    Автоматизоване рішення для обробки клієнтських звернень на всіх етапах
    Створення бази знань
    Потрібно більше інформації? Телефонуйте +38 096 193 60 33ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ

    Галузеві рішення

    Використовуємо найкращі галузеві практики,
    розуміємо особливості індустрії

    Як ми працюємо

    Правильно працюємо зі зверненнями користувачів

    04 Кроки в Service Desk

    1
    Аудит
    Вивчення бази користувачів, використовуваного ПО.
    2
    Планування і аналіз
    Аналіз поточної ситуації, планування роботи центру для координації спільних зусиль підрозділів IT.
    3
    Реалізація
    Побудова служби підтримки, розподіл функцій обробки звернень і їх рішень.
    4
    Моніторинг і звітність
    Статистика по всіх зверненнях, часу і якості рішень. Розгорнутий звіт за результатами.

    10років досвіду в SEO та маркетингу

    Експертність в трансформації

    Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг

    Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
    Успішна робота
    для
    144
    клієнтів
    Виконано
    в термін
    270
    проєктів
    Згенерували
    доходів
    100
    млн. доларів
    Написали коду
    і контенту
    900
    тис. рядків
    Кейси

    Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу

    Вигоди

    Покращуємо підтримку користувачів при одночасній оптимізації витрат.

    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Цілодобова підтримка користувачів без навантаження на інфраструктуру IT
    Доступ до додаткових ресурсів
    Обслуговування та оновлення використовуваних технологічних інструментів
    Комплексне IT-обслуговування і підтримка 24/7
    Сертифікована команда
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Забезпечення безперебійного функціонування служби підтримки. Гнучкий і надійний доступ до ІТ-підтримки в потрібний момент
    Швидке реагування на всі виникаючі технологічні запити
    Фокусування на локальних проблемах
    Організація підтримки через віддалений робочий стіл
    Адміністрування облікових записів користувачів
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Досвідчена команда для ефективного управління внутрішньою службою підтримки
    Цілодобова підтримка від реальної людини, а не сценарій або автоматична відповідь
    Покращений час відгуку
    Автоматизація робочих процесів, каталогів послуг, баз даних управління активами
    Пошук і усунення несправностей і вузьких місць в роботі
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Поліпшення бізнес-процесів. Зниження витрат на побудову власної IT-інфраструктури
    Юридичні та фінансові гарантії якості
    Фокус на довгострокових пріоритетах
    Звіти про виконані роботи, із зазначенням часу реакції, проблеми та рекомендацій
    Оптимізація витрат на володіння ІТ інфраструктурою