Підтримка користувачів

Service Desk

Підтримка користувачів

    Надішліть заявку

    Отримайте пропозицію і консультацію

    Переваги

    Вирішуємо проблеми користувачів з моменту звернення до повного усунення проблеми

    Ціни

    Пакети послуг

    Стандарт
    $
    1000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Створення бази знань
    • Обробка клієнтських звернень
    Popular
    Екстра
    $
    2000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Керування ІТ-інфраструктурою
    • Аутсорсинг ІТ-ресурсів
    Супер
    $
    3000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Формування центрів компетенцій
    • Сервіс для оцінки ситуації
    Ультра
    $
    4000
    /міс
    • Система керування проєктами
    • Керування додатками
    • Розширення штату кадрів замовника

    Послуги

    Опис послуг в пакетах

    Комплектація пакетівСтандартЕкстраСуперУльтра
    Керування ІТ-інфраструктурою
    Керування додатками
    Формування центрів компетенцій
    Аутсорсинг ІТ-ресурсів
    Розширення штату замовника
    Система керування проєктами
    Онлайн-сервіс для оцінки ситуації та оперативного прийняття рішень
    Автоматизоване рішення для обробки клієнтських звернень на всіх етапах
    Створення бази знань
    Потрібно більше інформації? Телефонуйте 098 192 79 36ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ ПОЧАТИ

    Галузеві рішення

    Використовуємо найкращі галузеві практики,
    розуміємо особливості індустрії

    Як ми працюємо

    Правильно працюємо зі зверненнями користувачів

    04 Кроки в Service Desk

    1
    Аудит
    Вивчення бази користувачів, використовуваного ПО.
    2
    Планування і аналіз
    Аналіз поточної ситуації, планування роботи центру для координації спільних зусиль підрозділів IT.
    3
    Реалізація
    Побудова служби підтримки, розподіл функцій обробки звернень і їх рішень.
    4
    Моніторинг і звітність
    Статистика по всіх зверненнях, часу і якості рішень. Розгорнутий звіт за результатами.

    10років досвіду в SEO та маркетингу

    Експертність в трансформації

    Проєктна команда фахівців планує і реалізовує стратегію, бренд, продукт і маркетинг

    Поєднання компетенцій аналітиків, продуктологів, розробників, маркетологів дозволяють нашим клієнтам випереджати конкурентів.
    Успішна робота
    для
    144
    клієнтів
    Виконано
    в термін
    270
    проєктів
    Згенерували
    доходів
    100
    млн. доларів
    Написали коду
    і контенту
    900
    тис. рядків
    Кейси

    Приносимо підтверджені фінансові результати нашої роботи для клієнтів з усього світу

    Вигоди

    Покращуємо підтримку користувачів при одночасній оптимізації витрат.

    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Цілодобова підтримка користувачів без навантаження на інфраструктуру IT
    Доступ до додаткових ресурсів
    Обслуговування та оновлення використовуваних технологічних інструментів
    Комплексне IT-обслуговування і підтримка 24/7
    Сертифікована команда
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Забезпечення безперебійного функціонування служби підтримки. Гнучкий і надійний доступ до ІТ-підтримки в потрібний момент
    Швидке реагування на всі виникаючі технологічні запити
    Фокусування на локальних проблемах
    Організація підтримки через віддалений робочий стіл
    Адміністрування облікових записів користувачів
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Досвідчена команда для ефективного управління внутрішньою службою підтримки
    Цілодобова підтримка від реальної людини, а не сценарій або автоматична відповідь
    Покращений час відгуку
    Автоматизація робочих процесів, каталогів послуг, баз даних управління активами
    Пошук і усунення несправностей і вузьких місць в роботі
    home-processing-video-intro-slider-slide-01-image-01-570x350
    Поліпшення бізнес-процесів. Зниження витрат на побудову власної IT-інфраструктури
    Юридичні та фінансові гарантії якості
    Фокус на довгострокових пріоритетах
    Звіти про виконані роботи, із зазначенням часу реакції, проблеми та рекомендацій
    Оптимізація витрат на володіння ІТ інфраструктурою